Tidig morgon för Finan.. Lika bra det!

Konstigt va? Jag är redan uppe!

Jag hade ställt klockan på 06.30, så då steg jag upp.. Jag sorterade tvätten och begav mig ner till tvättstugan! och eftersom att hissen är trasig så blev det ju riktigt jobbigt! Tungt och blä!

Nu har de börjat borra och grejer där ute så det var lika bra att jag var vaken redan innan de började, annars hade Finan varit rätt irriterad nu..

Nä, nu måste jag ner igen! upp på tork och in med ny tvätt!
Sen när jag kommer tillbaka ska jag få i mig frukost hade jag tänkt :)

Love,

Finan



Kommentarer
Postat av: Nawal

Visst! haha

vad gör du i höst da? Jobb plugg?

2009-09-01 @ 11:43:55
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback