Otroligt Seg dag! Usch!

Dagarna går, utan att jag gör något. Till en början är det skönt att bara få vila och inte göra något alls. Men efter någon vecka blir det lätt långtråkigt och paniken börjar komma ikapp! Jag ska ut och lämna cv på måndag tror jag det blir, hoppas jag får napp! Ska börja dra igång med träningen också!

Hur som helst så har jag inte gjort mycket idag.
Vaknar ju relativt tidigt varje dag. Idag vaknade jag strax efter 10.
Mamma ringde från jobbet och bad mig handla lite, så jag fixade mig och gick ut.
Senare på dagen kom mina kusiner hit, längesen man såg flickorna!
Det var egentligen planerat att jag skulle träffa Fäbz o Diana, men det ändrades.

Just nu sitter jag här i min ensamhet, vet inte Vad jag ska göra. Så det blir nog att sitta här tills jag somnar! Synd? JA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback