Känns som att jag tappat flera kilon!

Upp och ner, ner och upp Hela dagen! Inte lätt att bo på fjärde våningen när hissen är ur funktion och man ska bära en tvättkorg med massa kläder ner och upp! Svettats som en gris är vad jag har gjort!
Det gick i varje fall bra med tvätten, hade en hel del som skulle tvättas, tur att det finns tre maskiner!

Jag pumpade hög musik och sjöng med! Galet härligt att vara ensam hemma ibland!

Jag somnade strax efter halv två och vaknade upp strax innan fem skulle jag tro.. Jag och mamma promenerade till Maxi och handlade. Blev rätt mycket. Det värsta som väntade oss var ju att bära upp allt i trappuhset! Men det gick allt bra, bara att vi vart helt varma när vi kom upp :)

Jag kom just ut från duschen, härligt! Jag tänkte titta lite på tv och äta något smarrigt om jag hittar något mummsigt =)..

Vad kan man skriva för något i sin blogg? Som är intressant & kul att läsa :)? Förslag!! Vill följa en röd tråd typ.. eller ska jag bara skriva lite hej vilt.. Hmm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback