yea, it's Sunday

Då var vi här igen, söndag, ingen händelserik dag för mig. Legat och degat i sängen i princip hela dagen. Tänkte plugga lite innan, men fick inte något gjort. Relativt kort dag imorgon, slutar 11(?) och börjar 8.10, men kan skippa första lektionen då vi har eget arbete och då börjar jag vid 9.50 eller något liknande. Får se hur jag gör imorgon :) ! Annars att se fram emot denna vecka.. Well, finns inget att se fram emot ännu. Bara att kämpa igenom denna vecka, sen bjuder nästa vecka på roligare saker! Nu ska jag fortsätta mitt degande så hörs vi =)



Kommentarer
Postat av: Stina

sv: haha, det var åbo i finland. Birka paradise åkte vi med :D

2009-03-09 @ 11:48:50
URL: http://stina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback