Vår?

Himla skönt väder det börjar bli :) hoppas att inte den dumma snön kommer och förstör! Jag vill kunna gå i vårjacka o hela paketet! Inte behöva ha fetaste skorna på sig. Mina vår skor börjar det ju läcka in vatten i när slasket helatiden är kvar!

Idag var det en skön dag :), Idrott, väldigt skönt, att få röra på mig då det var ett tag sen jag gymma och så nu, så mycket i skolan så man inte hinner med att åka till Huddinge och träna, tragiskt!
Men, sen var det Samhälle, några resumér, närmare bestämt 2? eller något som gjordes och sedan ett föredrag som var bra =).

Sen var klockan 11.45 och mentorstid väntade, inte mycket sagt där. Och ca 15 min senare slutade jag, för dagen! Men jag var snäll och höll Yayi sällskap i 30 min =) ! Sen kom Linda och fick joina henne :)

Väl hemma vid halv 2 så satt jag och gjorde ingenting,  somnade vid halv 3 och 15.35 upp igen, iväg till Tumba och körde, gick super, älskar verkligen min körlärare, han är bäst! Imorgon har jag körning med en annan lärare där, men har kört med han tidigare, så det lär nog gå bra!

Jag kom hem vid 18, åt glass samtidigt som jag skrev mitt svenska tal. Haha, Usch, jag vill inte hålla ett tal imorgon! Med ett tal jag skrivit också :P! haha, men hoppas på det bästa och det går förmodligen också bra !
Jag ska strax fylla på lite på min samhällsinläming så den kan bli klar tills på fredag också =)!

Jag känner mig rätt Happy! :D och imorgon!!! då börjar jaaag.. dam di daaaaam!!!! Haaaalv tolv.. tror jag det va :D rätt gööött :)

Puss & KRaam :D



Kommentarer
Postat av: Katarina

HAHA, Björn snackade om din lektion! Lite i förbifarten bara

2009-03-31 @ 22:04:19
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback