Tidig morgon

Igår ringde alarmet 06.00, jag hoppade upp, tog fram allt ja skulle ha med mig och åt frukost.
Vid 06.45 bytte jag om, borsta o allt därtill. Sen så var det dags att ta bussen.. Men vi sköt fram det från 07.30 till 08 bussen istället. Så vid 8 var vi på väg till Södertörn för att skriva högskoleprovet.

När jag väl kom dit visade med Erlina vart jag skulle sitta, utan henne hade jag la letat i 100 år ! När det var dags att börja skriva så vart man ju lite nervös! Mattedelen var först, kändes rätt ok .. Sen rullade allt på.
Killen brevid mig var klar Minst 25 min innan tiden var slut HELATIDEN! (på de som hade 50 min) annars var han klar en stund innan helatiden, så man blev ju stressad när han satt där helt nöjd! Usch!

Vid 16.10 var det slut. Så jag och Ling skulle träna, vi åkte till Huddinge, men när vi väl kom fram, orkade vi inte, så vi tog bussen hem igen.. Och den bussresan, usch vad illamående jag var!

Så väl hemma, en illamående,trött finan.. Som egentligen skulle ut o festa.. Men nej nej, finan sviker Yayi, och alla andra också. Tydligen så ville ingen med henne ut :P haha, nä



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback