The Day Before

Imorgon gäller det, högskoleprovet! Wish me luck! Nästan alla säger att första gången är för att lära sig hur det går till.. Men jag hoppas på att få bra ändå ;O ! Hoppas hoppas!
Jag har inte tränat Så mycket, kollar igenom några prov och så, tyckte det var rätt svårt! Man ska ju läsa typ 5 texter på 50 min och besvara ett antal frågor sen också, 50 min är så liite tid!
Man borde få mer tid ;O !

Skoldagen var väldigt lugn, Svenska & Matte. Svenskan var inte speciellt jobbig, vi satt i datorsalen och höll på och på matten jobbade vi vidare, tråkigt när man inte fattar ett piss! 

Och sen, som vi alla märkt, så har det snöat! En hel del! Fyfan alltså! Hatar det! 
Så himla trist med snö nu, så less på det =(  

Annars imorgon, högskoleprovet från ca 8-16, sen hem. Kommer väl vara relativt trött då också!
Sen på Söndagen är planen att jag ska träffa Posh, inte träffats på 100 år ! :P

kanske utgång imorgon efter provet också, få se om man orkar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback