Sportlov and some school

Väldigt fort gick lovet, fortare än jag trodde!

Jag hann inte plugga lika mycket som jag hoppats på men relativt ''mycke'' fick jag gjort, så jag är halvt nöjd med min insats! Dock finns det enormt mycket att göra klart!
Imorgon är det Samhällsprov som gäller. Verkar vara rätt så svårt om man tittar på resultaten andra fått, men sen får vi se vad jag själv får. Jag har pluggat en del, så det mesta borde jag kunna lite om iallafall. Gustav vill iof att man ska förklara jäkligt mycket för att få ett högre betyg. 

Annars imorgon så är det intervju som gäller med Mario & Dawid (projektarbete). Därefter ska jag nog hem och plugga lite matte, prov på Torsdag! Galet sjukt. kan inte ett skit!! måste lära mig ALLT på bara några dagar!! Matte är inte min grej och definitivt inte MATTE C! Men jag får väl ändå hoppas på det bästa! Vad mer kan man göra?

Sen heelg, skönt. 4 dagar i skolan, inte så farligt, men alltid skönt med helg :) På Lördagen blir det lite busy, först ut med Ling ling då vi ska lämna ut lite cv, desperat efter JOBB! Sen träffa Bella, inte träffats på två månader!
Så det kommer nog bli en hyfsat bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback