So tired

Oh ja, trött är vad jag är. Ganska lång dag för mig 8.55 - 17.00, började dagen med idrott fast jag deltog inte så jag stod och bollade lite med Yayi då och då. Sedan bar det av till Samhällen, pratade med Gustav och vi kom fram till hur jag ska göra sen och vad jag ska skriva om =).

Efter det blev det lite mentorstid, vi fick våra studentmössor och alla kläder jag beställde fick jag också :D ( Tjocktröja, mjuiksbyxor samt en zip jacket), massa nice, dock har jag kvar det i skolan då jag inte orkade ta med det till körningen, så imorgon tar jag med det hem!
Svenskan bjöd inte på något kul alls, tråkigt var det.

Körningen som jag var på nyss gick helt ok, körde runt i Södertälje och vännen Ille satt där bak =) haha, hon höll på att somna så jag måste iallafall ha kört rätt soft för att hon ska kunna somna, right :P? Eller så var hon super trött, men hon tyckte iallafall ja körde bra.

Nu är jag äntligen hemma, Så himla trött är jag också! Funderar på att ta en nap och sedan vakna vid åtta, tv tid fram till ca tio, sen plugga matte. Vet att det blir jäkligt sent. Men vad ska man göra :( utan min sömn kan jag inte koncentrera mig, kommer somna med böckerna på mig. Så sova är ett måste för mig, jag sover fortfarande middag, men nu blev det sent pga. körningen =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback