Så Sugen!

Jag är sugen på att shoppa! Men när jag väl kommer ut i butikerna är det så överfullt och då orkar jag ens inte kolla på kläder eller så! Jag vill ha vår/sommar kläder inköpta nu! Så himla skönt det vore, att se sina vår kläder och känna den där känslan, känslan som får en att tappa alla bekymmer, nästan alla iallafall! Åh! :D

Jag är väldigt seg med min studentklänning också! Måste ju ut o leta efter den, ännu ett bekymmer, jag hittar ingen jag vill ha =/ !!

Imorgon är det filosofi prov som gäller. Man får ha med sig boken in på provet, vilket innebär att det kommer vara ett djupt prov, sitta och filosofiera o massa! Lektionen är dock bara en timme, så mycket tid blir det inte, hoppas hon inte har allt för många frågor!

På Lördag blir det högskoleprovet för min del, hoppas ju på det bästa. Första gången för mig, de säger att det blir bättre andra gången, men jag får hoppas att jag gör bra ifrån mig nu på lördag!

Jag är sugen på våfflor :( blev tyvärr inga för min del idag ! Våfflor med sylt och Lite grädde, nam naam :D



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska också göra högskoleprovet. För min del blir det andra gången.

2009-03-26 @ 18:27:44
URL: http://saraochhennesvarld.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag ska vara i MB416

2009-03-27 @ 17:17:11
URL: http://saraochhennesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback