Så sämst jag är!

Igår skulle jag ju vakna vid åtta och kolla på tv och sedan plugga! Vaknade Finan? Nej neej, jag sov så djuupt jag! Hörde ens inte alarmet! o varken smsen eller de missade samtalen hörde jag! Blää
Yayi skrev ett sms innan när jag berättade för henne: Hahahaha! Asså du o din sömn e tajta! Ingen kommer mellan er. Sömnen e din stora kärlek. XD . 
Det ligger en sanning i det där, en stor sanning, hela smset var en sanning! Innan har jag inte ångrat att jag sovit bort en hel dag, men nu, när det är så mycket som ska göras i skolan, då blir det faktiskt ett problem! Jag måste se till att dumpa sömnen :O på nätterna kan vi bli ett par igen!

Men idag har det inte hänt så mycket, Filosofi & Svenska C, hade håltimme eftersom vi inte hade någon svenska, så onödigt. Kunde använt den tiden bättre. Men ah, kan inte gå runt och älta allt som redan hänt! 

Jag kollade lite i matteboken innan, kan inte ett skit, måste se till att iallafall kunna något! Sedan måste jag jobba med projketarbetet också. Jag har andra saker som ska vara klara tills imorgon också, men jag får inse att jag faktiskt inte hinner med de grejerna!

Nä, nu ska jag gå och göra någon nytta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback