Onödig dag i skolan

Klockan har bara rullat på utan att jag märkt av att den går så himla snabbt! Jag har inte hunnit göra något vettigt utav dagen, än!

Jag vaknade runt 8 idag, åkte iväg till skolan vid 9 för att ha en matte lektion på ca 70min. Jag lärde mig ingenting, Matte c är inte min grej, matte över huvudtaget är inte Min grej! Men jag får se till att förstå, för jag ska ju faktiskt ha betyg i det och jag nöjer mig inte med ett IG! Så denna dag kanske man ska använda till att plugga på lite matte, jag har ju trots allt prov på Torsdag.

Mycket tv tittande sen jag kom hem, inte nyttigt någonstans, men det var rätt skönt att bara sitta och glo =) !

Inget bra på tv idag? Jag vill ha Tisdag nu! Tisdag kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback