Monday morning

På samhällen är det så att vi kan välja att arbeta hemma om vi vill då vi håller på med inlämningar. IDag blev en sådan dag, jag började istället 9.50, pretty nice. Men jag vaknade 7 för att platta mitt afro hår! Haha, men det gick ju iallafall bra, jag var inte allt för trött liksom!

Väl i skolan var det Matte & Religion som väntade, inte speciellt skoj! Men efter det så skulle jag o Steffi träffas, blev några timmar med henne, fika på stan och en lång prat stund, väldigt mysigt faktiskt! Så himla längesen vi sågs också!

Det är många jag inte träffar lika ofta som jag gjorde innan. Skolan tar upp så mycket tid att det inte är riktigt klokt!! Usch o fy för det, värre lär det ju också så när jag ska plugga vidare också!

Men nu, ska jag äta en munk och dricka något gott till, varm O'boy eller The :D Mumms! Lite Filosofi måste jag också plugga och läsa Engelska boken som ska vara klar tills på Onsdag!!

Puss Heej :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback