Smile for life

Försöka se det positiva i allt, det ska jag försöka göra. Allting har en orsak, right?
Att hela tiden älta saker tar bara på den dyrbara tiden. Ja, om den är dyrbar vet jag inte. Men jag tror ändå att man mår sämre utav att älta, försök komma över det istället för att tänka på hur det kunde ha gått om man gjorde på ett annat sätt.



Igår träffade jag Yayi, Ille & Rimon =), riktigt nice var det faktiskt. Vi tog en promenad ner till en brygga och satte oss där. Riktigt mysigt, så fint det är att se på en solnedgång och vattnet som ligger helt stilla, lite vågor utav båtarna som åker förbi är såå fint!

Vi gjorde inte så mycket mer faktiskt. Men underbart sällskap och fin plats, kan det bli bättre än så :) ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback