Så hektiskt!

Nu är det festival här uppe i Sthlm, både pride som är igång och även erireansk.  Kanske inte många som vet det, men jag har iallafall mitt ursprung i Eritrea :), Afrikas horn!

Men tillbaka till ämnet. Det är festival och många kommer till Sthlm från olika städer. Alla behöver då också sovplatser. Hotell finns ju, men självklart vill man inte betala för att komma hit, gå på festival och sen hotell, så de som känner folk här uppe kommer ju gärna och bor hos dom.
Så, ja. Till oss kommer mammas något med hennes två barn! De ska väl antagligen bo här framtill Söndag, sen åker de väl på Måndag.

Jag vaknade iallafall vid 10 och började städa direkt, gick även ut för att handla. Hade med mig en sån ''vagn'' på två hjul som man har då man handlar, kände mig lite äldre med den måste jag säga!
Hur som helst, handlade mat. Möts utav min mor som också handlat! Hon trodde inte att jag skulle vara så duktig och handla så tidigt, så det blev dubbelt! Men, mer att äta, feta upp oss lite ;)!

Sen skulle jag iväg med Ling och träna, men så blev det inte. Blev lite kaotiskt med festivalen, mamma vill att jag skulle med dit, Steffi ville att jag skulle komma. Men neej, jag hade inte riktigt lust, så under tiden de försökte få dit mig så gick tiden lite för fort fram. Träningskortet gick ut idag. Så missade sista chansen att träna. Men, ja. Nu blir det utomhus istället!

Så, utan att ha tränat eller gått på någon festival sitter jag här hemma och tar det lugnt. Riktigt skönt och lugnt det också.
Har även skickat iväg mail till Halmstad högskola, har beslutat att inte flytta dit. Sen om det var ett bra eller dumt beslut får jag väl se framöver. Jag tänker skaffa mig ett jobb och kanske gå någon kurs.
Söka in till våren kan jag också göra, men då i Sthlm!

Ni missade väl inte mitt fina inlägg? utav min underbara kompis!!
Älskar dig Ille <3, tiden går så fort och man lär känna sina vänner mer och mer, kan vara både positivt och negativt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback