Min lilla esek <3



jag vill bara påpeka att det inte är Finan som skriver utan en god vän till henne.
en vän som hon kan känna sig trygg med men även lita på upptill 110%
finan har jag känt nu i nästan 3 år och det känns som om jag känt henne sen jag var liten. till alla er läsare vill jag bara berätta att finan är en underbar tjej som kan ha sina dagar då hon låter som en ko, fågel ja allt ni kan tänka er ;) men även sina trötta dagar då hon bara gnäller om att få sova. ni som läst hennes tidigare inlägg vet säkert att finan älskar att sova, och tro mig det gör hon verkligen. nu vill jag inte förstöra hennes fina blogg. så jag avslutar här med.

P.s    -     du är min lilla esek, det vet du
För er som inte vet vad ordet esek betyder, slå upp det i ordboken, hehe nej skoja bara.. esek betyder åsna. men en fin sådan.. 



/ ilknur  ♥ 




Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken sött inlägg! :)



sv: tack, det var verkligen inte roligt att bli kuggad utan att fatta varför! Jaa, nästa är bokad! Så det är bara att hålla tummarna att det går vägen då! =)

2009-07-31 @ 12:07:24
URL: http://stina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback