Inte bästa vädret...

Dagarna går så fort, allt bara försvinner. Jag måste snart besluta om jag ska plugga, vilket innebär flytt till en annan stad. Eller om jag ska vara kvar här i Stockholm och jobba. Det är jobbigt. Inte bättre att det känns som dagarna bara försvinner heller.

Vädret är inte på topp idag. Rätt fult faktiskt. Men ändå ska man ut och grilla, använda varje dag och utnyttja tiden. Det blir grillning på en altan hos en vän, så det ska nog bli bättre än att sitta ute ändå. 

Ingen resa till Grekland. Det uppstod lite problem så det får vi skjuta fram. Istället ska vi på kryssning och förhoppningsvis en massa annat kul. 



Klockan 16,00 ska vi alla träffas så nu måste jag hinna äta frukost och göra i ordning mig innan vi ska ses :)

Puss & Kram  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback