Det var inte igår..

Längesen man skrev här sist, inte haft någon lust direkt, tycker det är roligare att läsa andras bloggar. Men ibland när man tittar tillbaka på sin egen och läser kan det vara kul, saker man glömt men sparat här i bloggen.

Sen studenten har det väl faktiskt inte hänt alls mycket. Några dagar efter studenten bar det av till Aneby, där var jag i ca fem dagar för en vän tog studenten. Efter det har det inte hänt alls mycket. Bara varit med vännerna och njutit. Rätt skönt faktiskt. Saker har hänt. Självklart. Men inte väsentliga nog för att skriva upp här =).

Imorgon bär det av nedåt i landet, hoppas det blir nice iallafall. Kan behöva komma bort från allt lite. Men blir bara borta några dagar, sen upp till Sthlm igen. En resa till Grekland har vi in planerad också, början på Augusti tänkte vi åka, så sista minuten resa till Grekland ska det nog bli.

Kom in på en Högskola i Halmstad, ångrar att jag inte sökte Sthlm först för nu när jag kom in på ett högre val stryks alla under, så om det bär av till Halmstad får jag vänta och se. Är jag redo att släppa allt här och bara flytta? eller ska man jobba ett år och sedan börja plugga?



Idag händer det väl inte allt för mycket, måste packa lite inför imorgon så det inte blir stressigt. Tåget går ju ca 08.00 så imorgon hinner jag inte packa något alls, om jag vill få någon sömn dvs.

Nä, nu ska jag dricka klart mitt the, sedan blir det väl att titta på tv lite =)

Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback