Vaknade utav...

en massa borrande! Nästan värsta sättet att vakna på ju!
De håller på att byta ut hissen eller vad de gör där ute så en hel del oväsen kan jag ju säga att det är! Usch och fy!
Jag fick alltså inte sova ut. Jag funderade på att hämta öronproppar.. men det skulle nog inte ha hjälpt ändå!

Hur som helst så gick jag upp strax efter 10. Under dessa ca 3 timmar har jag ätit frukost, städat och tittat på tv.

Senare ikväll ska jag träffa Fabbi och förhoppningsvis också Diana :) !

Nu när brorsan fixat Spotify på min dator har jag också suttit och lyssnat på en hel del musiik :) mysigt värre!

Love,

Finan



Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag (:

2009-08-31 @ 15:30:12
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback