Slutade med rygg ont!

Slängt, Sorterat, Sparat.. Det har jag gjort nu. Alla papper jag hade i mina hyllor och lite här och var har jag sorterat. Slängt en hel del och sparat de som var värt att spara. Så nu är det så gott som tomt i hyllorna. Lite små saker finns kvar där, men inte papper.
Så skönt att se! Innan var det så himla mycket som låg där, helt onödiga grejer.

Haha, jag såg ju en hel del grejer också. Så som gamla foton, gamla texter och en hel del annat! Tiden går så fort! Minns det som igår hur jag brukade gå hem från skolan med vännerna. Ner för backen vid Mariedal, gå en liten rak strecka, sen så var jag hemma!

Undra vad alla gör nu. De som gick i samma klass som mej i lågstadiet...

Usch, jag sitter här, tittar till min vänster och ser en HÖG.. En Stor HÖG av jackor.. Typ en utav alla är min, resten är min brors och mammas..

Dags att hitta på något nu. Inte kan jag sitta här all day long :)
Men det blir ändå en lugn kväll för mig. Orkar inte göra så mycket mer..

Love,

Finan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback