Skön dag med vännerna :)

Tidigt på morgonen försökte jag väcka en vän, vi hade BESTÄMT att vi skulle åka till Södertörn och kolla om det fanns lediga studieplatser.. Tänkte gå någon kurs. Men hon låg och sov. Jag ringde, jag smsa.. Men hon hade mobilen i vardagsrummet så inte hörde hon det.

Jag åkte istället dit med en annan vän. Tingeling. Jag pratade lite med dem och kollade upp på en dator. Hittade inget intressant. Vi åkte vidare till vår föredetta skola.... Jag hämtade ut mina betyg och träffade även Ille Pille där :). Det var meningen att vi skulle dra där ifrån direkt då Ille slutat, men det blev inte så. Vi fastnade i Bibblan med Li, biblotekarien. Snackade i någon timme! Så där satt vi och pratade om Allt.

När klockan blev tre så begav vi oss bort. Hem till Tingeling. Vi fetade oss där med chips, kakor och lite annat.. När klockan passerat 17 så gick vi vidare hem till Shabelito.. Ille åkte vidare för att se sina småbröder spela match :). Vi träffade upp Didzz och Ariel. Så Jag, Tingeling, Shabbis, Didz, Arial o shabbis lillesyster hade en mysig spelkväll :), blev monopol ( Jag vann överlägset & dom andra hade slått ihop sig i lag!! Så dålig man kan vara!) och efter det lite kort :)

Tingeling drog hem tidigare.. Och jag didz o ariel lite senare.. 

Väl hemma har jag inte gjort något speciellt.. Känner att min hals inte mår så bra :( 

Nu ska jag gå och fixa varm choklaaa :D

Love,

Finan
 




Kommentarer
Postat av: Yodit

Haha ... det ska jag verkligen göra!!! :D

2009-08-22 @ 01:35:05
URL: http://yoditw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback