''Så det är så ni behandlar era kunder!!''

Jag kom hem för en stund sen efter att ha varit ute hela dagen faktiskt.

Vid strax efter halv tre träffade jag Steffy. Vi skulle iväg och titta på träningsskor. Vi åkte hela väegn till Kungens kurva men innan vi ens hann in någonstans var vi tvungna att dra igen! Klockan blev för mycket och steffi var tvungen att åka till jobbet! Så onödigt! Men jag fick ändå träffa Steffy ;)

Vi åkte in till Skärholmen och träffade Fabby. Så vi alla åkte in mot stan, Steffy till jobbet. Jag och Fabby gick till Sl-center, hon skulle fixa med sitt terminskort hon inte har fått och hon beställde det förra veckan, det ska ta max 4 arbetsdagar.. Det var kaos där, vi hade 300 människor innan det var vår tur! Galet mycket folk! Så när vi väl kom fram fick hon ens ingen bra service! Himla onödigt!! Det ända som blev sagt var ''Du får ringa det här nummret'' ååh! Hon ville ju mer ha någon ersättning för hon lägger ut pengar på det hela, hon ska ju inte behöva göra det. Det stod att kortet skulle komma inom 4 arbetsdagar?!
Hur som helst gick vi därifrån. Sura.

Diana kom in och innan hon kom in åt jag en hel meny på Donken! Sedan träffade vi upp Steffy som slutade jobbet.. Gick till Kungshallen och åt där.. Inom loppet av.. 2h åt jag galet mycket! Tjockis fan! :p haha

Vi gick sedan vidare till ett rätt mysigt café och pratade lite där.. När klockan passerat halv nio drog vi oss hemåt.. och var hemma strax efter nio skulle jag tro..
Helt nice dag :)

Jag har tvätt imorgon kl 7.. så jag måste nästan sova strax :)

Love,

Finan







Kommentarer
Postat av: emma

allt är bra tack (: så bra att du har haft en bra måndag sötnos

2009-08-31 @ 23:28:23
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback