PRIDE

Vaknade utav ett sms. Vips så var jag duschad, påklädd och sminkad! Väldigt fort gjorde jag mig i ordning ändå, trodde inte jag skulle hinna med 12.20 tåget som det stod i sms:et. Men jodå, jag är Finan, vill jag så kan jag !
De andra segade så fick ta tåget 43 istället.

Vi var påväg in till stan för att se Pride, inget jag själv skulle komma på att göra. Fabbis kusin gick där så hon ville mer än gärna titta, så vi andra gick glatt med. Vädligt kul var det att se också!! :D tog en massvis bilder, inte lagt in på på datorn än, men de kommer nog! 

Därefter så hämtade vi take away mat och satte oss vid kungsan och åt. Mätt och belåtna sa jag och Fabbi hejdå till de andra och drog oss hemåt. Sega som vi var! 

Här hemma har det inte hänt mycket. Lekte lite med barnen som var här innan, nu är alla på festivalen. Fult väderm tycker synd om alla där! 

Meen, ja! Jag ska Campa!?!? vette fan hur jag gick med på det, men vad ska man göra?! Kan nog bli lite kul, hoppas jag... 

Kryssningen närmar sig också! På måndag !! Gaalet kul hoppas jag på! :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback