Neej, inte nuu!

Så otroligt jobbigt! Jag har så ont i halsen!
Bara jag sväljer känner jag liksom ett parti i halsen som får skiit ont! Fy så jobbigt!
Jag ska dricka the och försöka få bort det genom att dricka de.

Annars idag händer det nog inte så mycket. Får ta det lite som det kommer. Inga planer om jag säger så.
Jag skickade ju ut lite cv här om dan, jag fick svar från ett och de skulle återkomma. Hoppas på det bästa! Det ligger en låång bit ifrån mig! Men det är bara att biita ihop! Här i Sthlm tar det ju en timme och lite till för att ta sig till andra sidan stan bara!
Då man bodde i Vbg var det liksom.. 15 min att Cykla in till stan! Här åker jag ju tunnelbanan överallt =), föredrar dock pendeltågen!

Nu ska jag ta det lugnt och titta på Ellen som står på tv här i bakgrunden :)

TE & Marabou Apelsin krokant för min del nu :)

Love,

Finan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback