Hey u

Hallå där :)

Inte någon vidare uppdatering alltså! Men när man inte har så mycket att skriva eller inte gjort något spec... äre inte lika kul att skriva.

Hur som heelst så har det inte hänt allt för mycket de senaste dagarna. Jag har varit med vännerna, tagit det lugnt och fortsatt med mitt jobbsökande.

Imorgon ska jag köpa ett gymkort, så nu ska jag börja träna igen. Jag ska även köpa nya träningsskor. På tiden att jag byter ut mina blåa. Ett par svarta skulle sitta fint :), kanske inhandlar träningskläder också. Får se hur det blir med det.
Lär bli roligare att träna om man har snygga träningskläder att ha på sig ;)..

Att vara Fin på gymmet är ju aldrig fel! Varför ska man komma dit ofixad för?!

Var fin hela tiden istället :D visserligen så finns det ju natural beutys.. Like me.. men ändå ;)

Jag ska upp relativt tidigt imorgon. Vid strax efter 6.. Så bäst att jag går och fixar mig för sängen nu :)

Love,

Finan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback