God morgon!

Då var jag vaken då. Efter att jag har fått sova ut.

Dagen igår var som sagt fullproppad. Det ledde till att jag var helt slut körd när jag kom hem, så länge sen jag var Så trött att det kändes i hela kroppen och att ögonen knappt kunde hålla sig uppe.

Men nu är jag igång igen! Vaken!
Snart ska jag fixa i ordning frukost och sedan blir det att städa och slänga en hel del grejer. Vi ska ju flytta här ifrån nu. Inte lång flytt. Men lägenheten ska iallafall besiktigas, så lite ordning och reda får det ju vara :) och lika bra att slänga massvis med grejer som Vi inte har nytta för. Eller snarare ge bort till Röda Korset eller liknande välgörenhetsgrej..

Frukost på tur nu!

Love,

Finan




Kommentarer
Postat av: Sara

Vart ska ni flytta?

2009-08-22 @ 14:18:17
URL: http://saraochhennesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback