GALEN kryssning

I måndags var det ju kryssning som gällde för mig, fabbi, ling, steffi och en massa andra människor.
Det började fint, vi gick på båten. Utforskade. Spelade. Sedan roade vi oss lite och bara tog det lugnt.
Framåt kvällen började vi dricka. Och dricka. Och dricka. Vi körde öl-leken fast med vodka. Sen efter att vi hade kört en stund kommer det några andra grabbar in och också vill vara med. Vi fortsatte, dricka.. För mycket för mig kan jag helt enkelt säga. Aldrig mer! Usch! Senare gick vi upp till club stället. Och sen minns jag inte så mycket mer, jag var översocial, dansade, och var helt galen!

Allt detta berättade Ling för mig sen, hon själv var ju inte så borta. Fabbi var minst lika borta som mig.. Sen när vi kom tillbaka till hytten så däckade fabbi direkt och jag snackade tydligen på för fullt, men minns inget! men finns bild bevis och usch ja. Blev ju inte mycket sömn för mej eller fabbi då vi turades om att gå på toan!

Helt galen kryssnig är det rätta ordet. Aldrig mer. Jo, kryssning kan ja åka på. Men behärska drickandet för fan! Haha, första gången och sista gången det blev sådär..

Eftersom ja inte fick någon sömn, har jag sovit en del nu, vaknade nyss.. och känner mig bättre. Kanske ska tillägga att jag drack på tom mage också. Inte bra.

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och göra Ingenting.



Kommentarer
Postat av: Nawal

hahaha hinkare, chilla lite med alkoholen ;)

2009-08-22 @ 10:14:11
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback