Dåligt med nya inlägg..

Sådan är jag. Jag skriver när jag själv känner för det. Ibland kan jag skriva några dagar i rad, sen tröttnar jag och då skriver jag helt enkelt inte.. Låter väl vettigt?

Dagen har bestått utav en del tänkande. Jag tackade nej till Högskolan i Halmstad. Ansåg att jag inte var redo att flytta dit. Men nu i efterhand kanske jag borde ha tackat ja, släppt allt här och bara flyttat dit. Men allt har sin orsak, något kommer väl hända. Jag har sökt en del jobb idag, skickat iväg en del cv och lite mail. Jag ska klara upp det här. Inte ska jag sitta hemma och göra ingenting iallafall!

Ja, som ni kanske förstår har dagen varit en '' tänkar '' dag. Lite vettigt faktiskt.
Ibland behöver man det.

Jag kom fram till att det inte vore helt fel att träffa lite nya människor. Öppna sinnet lite. Jag har mina vänner men fler vänner är aldrig fel, byta miljö lite, få in andra tankar i huvudet. Något som driver mig framåt och inte håller mig tillbaka.

Nu hoppas jag på att jag får svar utav någon arbetsplats! Och svar på mitt mail jag skickade iväg tidigare idag!!

Love,

FInan




Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hallå där din filur! allt bra? :)



Sv: tack så mycket för dina kommentarer, är riktigt nöjd med lägenheten :)

Kramis

2009-08-19 @ 10:53:54
URL: http://karlssonsebastian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback