Dagbok..

Jag fick sova ut några timmar, otroligt skönt. Jag fick däremot inte sova så länge.. Min bror kom nämligen in och väckte mig och därefter kunde jag inte somna om. Så efter någon timme gick jag upp, jag var fortfarande helt utmattad och kände mig helt trött. Men ändå gick jag upp, åt lite.. Sedan latade mig bara och tog det lugnt.

Imorgon ska jag träffa Rimon en snabbis. Han ska låna min teribok (körboken). Så nu ska han komma igång med körningen :), riktigt bra!
Därefter ska jag träffa Fabbi, hittills. Sen får vi se vad de andra tjejorna har för sig :)

Jag kom och tänka på det här med blogg.. Det är så otroligt många som har det och det har liksom blivit ''inne'' att ha en blogg. Lite överskattat. Men det är kul att läsa andra bloggar. Inte alla. Men ett par är intressanta och kul att läsa. Hur som helst.. Det är som en dagbok för mig. Jag gick tillbaka och tittade lite på vad jag skrivit tidigare och det var ju inget annat än minnen. Otroligt nice. Istället för att sitta med papper och penna kan man sitta här och skriva av sig.
Visst är det kul att man kan öka antalet läsare också.. Lite mer motivation till att skriva då.

Nu ska jag leta rätt på körböckerna så att jag har dom tills imorgon!

Love,

Finan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback