Barndomskompis

Glömde att berätta! Hela min dag igår bestod utav skratt! Och ännu mer skratt blev det hela natten lång!

Fick nämligen kontakt med en barndomsvän från Vbg. Vi har aldrig pratat så mycket, men hade ändå samma vänner och umgicks och så. Men igår snackade vi om minnen vi varit med om! Från Fritids, från gården, från allt! Så himla kul! Satt framför datorn igår och skrattade tills tårarna sprutade ut!!

Haha, ett minne jag aldrig glömmer är när vi satt på fridits och åt mellanmål eller liknande. Vi drack iallafall O'boy. Vi pratade för fullt och drog skämt. Vid ett tillfälle så var det någon som berättade något vääldigt roligt, alla började skratta och även jag då. Jag hade munnen full utav o'boy.. Och ja, då jag skrattade sprutade ju all o'boy ut!! Och personen som satt framför mig fick detta på sig, vilket var denna han (barndomsvän)!! Haha

Ett annat minne var när vi satt vid bordet, kan ha varit samma dag. Men hursom helst.. Vi åt flingor.. Plötsligt får han fnatt och ingen förstår vad som hänt! Men läraren Tina fattar! Han har satt i halsen och det blir panik.. Hon tar honom runt bröstet och flingan flyger ut! HAHA!! Nu i efterhand är det ju fan hur kul som helst!!

Miss the old times!! Haha, fina minnen iallafall :)
Jag får se till att åka ner till VBG någon vacker dag och be alla komma dit som man umgicks med och hitta på något! Saker man gjorde innan, vara lite barnsliga :D haha!
Bollspelet ÄPPLE!! Fan vilka minnen! :D

Love,

Finan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback