Mycket har hänt sen sist

Klasskivor,körkort,piercing, ipod och en hel del annat.

Det var ett tag sedan jag skrev. Ibland blir jag trött på att skriva så jag slutar helt enkelt att skriva. Men sedan sist har mycket hänt. Klasskivorna har dragit igång och jag har redan varit på 3 st(?). Jag har också piercat mig, Lång historia hur det gick till! Gjorde inte ont, men vad som hände efter, usch!
Jag har hämtat ut min Ipod touch jag vann och körkortet har jag ännu kvar! =) En hel del annat som hänt också. Bl a att jag blivit trött på skolan! Orkar inte mer med plugg o bajs. Vill bara ha kul mot slutet, minnas gymnasietsslut som något KUUL, inte att det var stressigt och skit!

Men snart är det iallafall dags för Studenten! Klänningen är INTE fixad än! PANIK! Men jag hittar väl någon som ska funka ändå. Jag har Klasskiva IDAG!! Kommer nog bli den bästa skivan ever!

Idag hade jag också prov i Engelska, nationella. Jag gick dock inte till skolan. Super ont i halsen, tät i näsan och mådde illa och var trött. Ingen bra idé att sitta och skriva då tycker jag. Så jag beslöt mig för att stanna hemma och vila upp tills ikväll och hoppas jag mår bra till skivan!

Jag har en del skolarbeten att göra klart. Jag ligger efter, inte alls bra. Hatar det, men det är pga. att jag är så less på skolan nu. Orkar inte göra arbeten, har knappt någon energi kvar för det. Men jag Måste om jag vill ha betyg som jag är nöjd med!

Nu ska jag skriva lite på arbeten.

Puss puss =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback