Jobbigt värre

Lite om gårdagen
Skolan bjöd inte på så mycket. Jag gjorde min resumé, gick skit =), inte klar med mitt arbete! Och ja, det gick inget vidare med resumén helt enkelt. Men jag gjorde den iallafall och fick mina % där.

Senare åkte jag och Steffy in till stan, köpte min efterlängtade rouge! Men MIN som jag har haft i vanliga fall, Husabye som den heter var tydligen bara någon kollektion, så den hade de inte längre. Fick nöja mig med en annan, som inte alls var samma, den jag har nu är way to synlig tycker jag. men, den fick det ändå bli.

Så, Rouge, eyeliner och nessesär blev i stort sätt inköpt =).

Senare på kvällen bar det av till Ida, som hade fest, hon fyller 18 år idag. Efter att ha varit där 45 min lr så drog vi vidare in till stad och åt på donken en snabbis. Därefter blev det Mango bar, nice kväll. Men jag börja må så jäka illa! Usch, den känslan, ååh!

Det kan ha berott på att jag inte ätit bra. Idag tex har jag inte ätit ett skit, en tugga på en macka, sen vart jag ÄCKLAD.. gått ner ca 3 kg, på TVÅ dagar. Men de lär jag ju gå upp igen när jag äter som vanligt. Men att må som jag gör nu är usch o fy.

Idag, har jag inte gjort mycket mer än att ha mått dåligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback