Hejsan hoppsan =), det var inte igår!

Senast jag skrev var i Torsdags. Då jag tog körkortet! Hade inte riktigt planerat att skriva då, men ett litet inlägg blev det ändå ! :)
 
Nu, dagarna efter har jag inte gjort alls mycket. Jag borde ha pluggat Hela lovet, men det har inte blivit något plugg, hatar att ha saker att göra över loven för jag gör ändå aldrig något!

Men igår var en lite rolig dag.
Jag fick sms utav Steff om jag ville med på bio. Jag hade en planerad kväll med girlsen då.
Jag gick ut med min bror och joggade, ( Så ont i kroppen idag!). Duschade och fixade mig när jag kom hem, sedan gick jag mot tunnelbanan. Steffi var sen & Yayi också. Så jag och Fabbi stod och väntade på att dom skulle komma.
När vi väl var samlade.. Ville vi först gå på någon bar eller så. Så vi gick till Irish bar eller vad den nu heter. Så trevlig där tycker jag! Vi tittade innan på vilka bio filmer som gick, men tappade lusten att gå på bio. Så vi satt kvar på Irish ett bra tag. Vid 23 tiden drog vi oss vidare till Nivå, helt spontana, men lite skoj. Haha. Lite halv lulliga tog vi tunnelbanan till Fridhemsplan och drack nu på Nivå.
Vid halv ett tiden drog vi oss där ifrån vidare hem. Så jag var hemma vid halv 2. Spontan kväll helt enkelt! haha, men trevligt var det =).

Idag, har jag bara segat. Vaknade nyss och ja, nu sitter jag här och skriver, funderar på vad man kan äta =)'

Glömde att säga! Imorgon ska jag och Yayi pierca naveln om det går som planerat!

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback