Weekend

Veckorna börjar gå snabbare känns det som? Skit skönt ! Mer helg =) fast helgerna går jäkligt snabbt de med!

Well, igår var det en ganska soft dag. Jag åkte iväg till Rågsved och var hos Max med några fler, drack, rökte vattenpipa och bara umgicks. Slutade med att jag somnade på soffan =) haha! Så himla kallt det var där också! kommer fan typ aldrig glömma det! HAHA!!

Todaay.. well.. jag vaknade kl 3 följde Bella till tåget och gick hem igen.. Har vart en Riktig slappdag ! Inte gjort ett skit, sitter fortfarande i pjamas, och följde bella med pjamasen också (A) haha! så trött e ja. Gjorde nyss Äppelpaj utan äpplen ;P lr.. kanske blir paj då?
O det blir inte att göra mkt mer idag, ska fortsätta min latis dag :)

Imorgon blir det JOBB! ;( usch, även om jag sagt upp mig orkar jag inte gå dit de sista dagarna som är kvar.. Måste vakna kl 8.. sen slutar jag 5, rätt gött.. Men de lär ju be mej stanna längre..

Pusseli PUSS :)



                                                                                             

                                                                                                     jag igår ;P




Kommentarer
Postat av: Gabriella

Otroligt fin bild! Älskar ditt hår!!

2008-10-15 @ 09:38:44
URL: http://gabriellar.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi, taack ! :)

2008-10-15 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback