Sovmorgon :)

Jaa, det har jag haft i 2 dagarna, en tredje imorgon också! :) Skit sköönt att få sova ut! behöver nästan inte ställa alarmet ens.

Men, jaa, haha.. Blev väl inte mycket till skoldag för mej :) jag hade Psykologi, där pratade vi om försvarsmekanismer typ.. Sen vare mentorstid, snack om skivan, jag tror att det är bestämmt nu :)

Sen vare lunch, sen mössprovning :D köpte väl annat också, blev lite dyrt också.. ;O men det är ju ba engångs grej, inte att ja köper sånt hära varje dag ! :) STUDENTEN är nog värd det ;D !! 

 Sen vare idrott, missade alltså Religionen, men jag tror inte att jag missade spec mycket, jag har ju redan gjort min redovisning =)..
På idrotten hade vi orientering, kom inte vilse iaf ! :D haha så det va la okey.. men min fot som är HELT HELT svullen mår inte så bra, den är super varm och när jag drar på mej skor göre super ont!
Sist gång jag hade en sån svullnad vare på handen när jag bodde i Vänersborg.. Åkte till Näl och fick kortison.. Så imorgon får jag nog gå till skolsyster iaf, om jag vill att detta ska försvinna =/ jag kan knappt gå för att den är så tjock.

Puss puss



Kommentarer
Postat av: Sara

De där jävla myggorna är giftiga. Jag fick ett myggbett vid armbågen idag och nu har jag blivit jättevullen där, har aldrig fått så förut.

Hoppas att svullnaden på din fot går ner i alla fall så att du kan få på dig skorna.

2008-09-10 @ 22:12:04
URL: http://saraochhennesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback