Söndag - Jobb

Ja, då har jag jobbat idag då. Det första jag kom in och sa var att jag ville säga upp mej. Men de fick ja inte göra, de vill ha kvar mej på jobbet (Vilket jag förstår ;)).. Så jag ska istället be hon som lägger alla scheman att ändra på mitt, jag vill inte jobba Fredag - Söndag, Vart ska jag ha tid att plugga? Jag fattar ens inte hur hon tänker när hon lägger de eftersom att hon Vet att jag går i skolan! Helt sjukt är det! Om hon säger att hon inte kan ändra på det eller så kommer jag att säga upp mej och då skiter jag i vad de säger :)! Well, jag jobbade från 10-19 så jag har hunnit att göra något annat direkt. Jag kom hem vid 20 tiden, det första jag gjorde var att äta GLASS ;D sen kollade jag på tv och satte med vid datorn =) och nu skriver jag här.. Alla gäster på jobbet var helt okej idag, ingen som var sjukt jobbig eller så! Imorgon är det ju Måndag och jag älskar måndagar, okej.. jag älskar helger mer, men utav vardagarna blir Måndagen Nr 1! Jag börjar 8.20 och slutar 11 någon gång, kan det bli bättre :) ? en Helt perfekt dag! Om alla veckodagar ändå kunde se ut som Måndagar! Nu ska jag kolla om det finns någon bra Söndagsfilm :) Puss puss!



Kommentarer
Postat av: Nawal

sötis haha, kefft att de schemalägger en så där dåligt när de vet att man går i skolan och behöver tid att plugga fan.

2008-09-08 @ 09:26:05
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback