Resor att se fram emot

Dagen idag var väldigt kort. Jag slutade 11, miche skönt :)!
Jag var hemma strax innan 12, somnade och vaknade upp runt 15.

Rimon var här för en stund sen, han klippte min syrras och mitt hår! Mycket bra blev det! Tack så mycket Gubben ! :D

  Weell, nu ska jag komma in på rubriken då!
Jag och min kompis bella har ju bokat vår resa till Italien ! :D Åker den 28.e dec och är där i en vecka, låter det inte NICE eller ??
Sen är ju min syster här nu, så vi började snacka om London och jag sa att jag ville dit och så, hon bokade min biljett till mej =) jag åker dit på höstlovet! SKIT NAAJS :D mycket planerat nu =)
 
Jag måste ba se till att göra min uppkörning också =/ lite press på den fronten. Men annars är jag glad ! :D

Någon som ska på Orientering på Torsdag kanske? och som är BRA på det =) ?


 

Puss puss :)




 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback