Öppethus ?

Well, igår somnade jag VÄLDIGT tidigt, somnade innan 17 och vaknade upp idag vid 08.. så jag sov ju i ca 15 timmar ;D när jag vakna kände jag mej väldigt utvilad, men nu börjar man bli lite sömnig ändå !

Så vad har hänt hittills idag?
Jag vaknade, kände mej helt yr.. Sen så tog jag mej upp ur sängen och käkade frukost.. Blev en massa tv tittande också =), sen så tog jag tag i o städa mitt rum, så nu äre fräscht här inne!

För en stund sen kom också mammas kompis med hennes 2 barn. ( 6år är flickan och 1 år pojken) Pojken springer runt med dammsugaren helt galen ;O haha! Intensiv städning typ! Och the girly kollar på barnkanalen.

Om någon timme kommer också mina kusiner! Min morbror med hans 4 barn tror jag det blir! och kanske hans tjejs 2 barn också! då blire 100 barn här typ ;O KAOS!

Sen kommer min SYSTER ! :D bäst utav ALLT! Jag visste ens inte att hon skulle komma försen igår ! Jippie, fast hon åker ju på Onsdag också !

Puss puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback