Måndag

Då var det en Ny vecka då! Måndagar i skolan är ju den bästa dagen. Älskar att bara ha 2 lektioner och sluta Så tidigt! Perfekt för mej lixom :) Idag hade jag först Religion. Vi skulle hålla på med våra dilemman. Ingen i gruppen hade något så vi kom på något i sista sekund! Inte för att vi var så aktiva i gruppen, vi satt mest och snackade om studentflak. Men när vi kom tillbaka till klassrummet hade vi vår lilla redovisning. Jag sa inte ett ord ;) haha! Jag hade inte direkt mycket att säga heller.

Näst ut var Matte C, lika tråkigt som vanligt, jag fattar ingenting på lektionerna, hon går för fort fram och det slutar med att man bryr sej! Rätt jobbigt faktiskt, sen säger hon att man ska ta med och jobba hemma, vad är det exakt man ska jobba med när man inte förstår ett dugg?

Men men, nog med skolan =) jag slutade kl 11 och var hemma vid 12. Jag somnade relativt tidigt ! haha, runt halv 1 låg jag och sov :) vaknade runt 5 - halv 6 tiden. Och då var mina kusiner här. Mattias som är 2 år och Nathan som är 2 månader! Riktigt söta båda två !! De åkte för någon timme sen och sedan dess har jag inte gjort så mycket.
 
Linda ringde och berättade om hennes första dag på jobbet, hon verkar verkligen trivas ! :) Nu ska jag försöka göra svenska läxan!!

Well, puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback