Here we go again

Helgen lider mot sitt slut!  Vill inte ha mer skola! Så himla mycket som händer i skolan. Men det blir väl säkert värre?

Nå väl, helgen då ? Jag jobbade i Fredags och igår =) min SISTA dag på McDonalds! Känns skönt men ändå tråkigt att lämna folket där, så super sköna personer =) men får la hälsa på då o då för o krama sönder dom =D hihi!!

Igår blev det även utgång. Dembow blev det, skönt ställe =) Blev jag, Bella, Dejan o hans kompis.. Sami (?) trodde han hette Carlos, men ah ;S haha! Det var la nice dära :) eller vad säger du Beillul, lite väl mycke kanske ;P ? HAHA! Goosh !

Aja, haha! Vaknade vid 1 idag.. blev väck utav Bella.. Ska möta henne sen, shoppa i Kista tror jag det blir.. Sen efter det ska jag träffa Alexandra o Lucia för o fika :) hoppas ja orkar ba ;P haha! Men det låter iaf som bra planer tycker jag, det är ju trots allt en Söndag! Jag brukar oftast bara ligga hemma då ;P

      
Pusss puss ;)



Kommentarer
Postat av: du vet vem! :)

ska du fika utan mig ?? taskiga tönt ! :D

2008-09-28 @ 14:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback