Hello there :)

Var ju några dagar sen jag skrev :) Så det har ju hänt lite grann, men för det mesta har det vart samma sak! Fyfan vad tråkigt egentligen, alla dagar är så himla lika varandra, hade skolan inte funnits hade man säkert inte gjort så mycket mer heller.. Inte jag iaf, hade typ sovit om dagarna, gått ut  och.. Ah, inte mycket mer. Men skoldagarna borde variera mer, typ lite aktiviteter, så att man blir piggare och har mer lust till att plugga och tycka om att va i skolan ;D haha!

Jag hade körlektion igår, min första. Jag tycker att det var svårare att köra med trafikskolan på något sätt :S jag kände mej inte direkt 'bekväm'' där. Visst, vi snackade, men fortfarande lite skumt. Kändes som att ja ens inte kunde köra där! Sen på kvällen åkte jag och min bror till Kungens kurva. Handlade lite och sen körde jag hem. Så mycket lättare! Jag kör ju på vägar och kan det mesta.. men ah, vet inte vad det var som fick mej att känna mej så ''dålig'' dära.. :S

Jag gjorde nyss klart min filmanalys (Psykologi) så nu är den färdig och inne. Nu har jag Religionsanalys kvar. Sen har jag läxor och prov och massa annat som ska vara klart! Och jag som alltid är så himla seg borde ta tag och göra det nu, men som sagt. Jag är en sista dagens människa.
Som ett mjölk paket Bäst före datum 25 sep. Jag dricker upp dt idag. Haha, inte för att jag gör så, jag är mjölk älskare så dt var la ett dåligt exempel ! ;D

Men ah :) Jag borde fan ta o börja träna, men jag vet inte VAD jag borde träna eller så.. Vill ju komma igång och få bra kondition, men är man lat så tar man sig inte tiden till att fixa något.. Ska man kanske börja spela handboll igen? eller prova på något helt nytt? Well.. eller ba ta o jogga på egenhand då o då?

Nu blir det lite tv-tittande för min del, himla trött är jag också!

Puss puss



Kommentarer
Postat av: ikus

Vi kan ta och jogga tillsammans.. Om du vill såklart hehe :)

2008-09-28 @ 14:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback