Deppig Lördag

Guu vad vädret kan förstöra ibland! Hela denna dag har varit konstig. Jag vaknade upp vid 8 först, sedan somnade jag om och vaknade vid 9. Jag låg och kollade på tv i någon timme. eller några. Bestämmde mej för att detta skulle bli en plugg-dag. Jag går upp ur sängen, äter frukost och kollar lite mer tv. När klockan blivit 12 smsar Bella, under dessa timmar hade jag inte pluggat ett dugg! Typiskt mej! Men jag ringer upp henne, hon ber mej att komma till Skärholmen, så efter någon halvtimme var jag där. Vi gick runt lite i affärer, hände väl inte så mycket. Jag var så deppig redan så kändes inte spec kul att vara där. Jag kom hem vid 2 tiden, var inte där alls länge. Men jag kom iaf hem, satte mej vid datorn lite, kollade runt.. Och nyss så bakade jag kladdkaka :) Så nu ska jag kolla på någon film eller något bra program och gotta mej med det ! :) Låter inte det bra? När det är en grå och regnig dag ska man bara mysa :)



Kommentarer
Postat av: Nawal

Kladdkaka låter gott, men vad hände med pluggandet ;)

2008-09-06 @ 18:13:17
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: Nawal

Svar: haha jag förstår att du inte känner dig peppad hahahah, aa jag kommer hem om en vecka och lär nog jobba direkt. Aylin ringde mig igår och frågade när jag ska komma hem och sa att de saknar mig och behöver mig på jobbet. Skit söt. Saknar fan jobbet asså

2008-09-06 @ 18:17:27
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback