Blaah

Idag har det inte hänt mycket.
Skoldagen började kl 10 vi hade Samhälle, lika tråkigt som vanligt, skulle fortsätta jobba med frågorna.. Jag fick självklart inget gjort^^ jag orkar verkligen inte med det där, så himla tråkigt!!
   Svenska hade vi sen, vi kollade på Oliver Twist, på svenska! Kanske inte det bästa, hade hellre haft engelskt tal, men det gick ju inte att fixa så svenska fick duga.. Vi kollade på film hela lektionen, riktigt slappt =) mera film vill jag ha! haha

Sen blev det hemgång. Jag slutade halv 3 tror jag det var.. Jag somnade typ direkt när jag kom hem, sover middag som en liten unge ;D haha! Well, jag tycker om att sova så inte så konstigt att jag sover helatiden :)

Sedan jag vaknade har jag inte gjort alls mycket, ingenting faktiskt..
Men nu kollar jag på tv ;P

puss puss =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback