Äntligen Fredag

Och så var det Fredag igen ! Väldigt Härligt måste jag säga!

Jag börjar känna att skolan verkligen kommit igång nu, lektionerna känns så otroligt långa och det är jobbigt att sitta så länge. Antingen håller jag på att somna, Otoligt uttråkad eller att jag är döds hungrig! Vilket jag kände idag då vi hade Psykologi.

På den lektionen pratades det också om studenflak och Studentskiva.. Våran klass kan verkligen inte komma överrens. Alla gapar på varandra, alla ska överrösta varandra, sen är det alltid några som inte vill en grejj som någon annan vill och då blir allt bara SPLASH! Rätt jobbigt faktiskt, fast jag antar att det lär bli så här, alla vill ju få sin vilja fram och detta tjatet lär ju pågå fram tills att vi bokat allt och det är BESTÄMMT.

Annars har dagen i stort sätt varit Ok. Började med Engelska C. Jag och Ling Ling fick redovisa vår grej, gick la rätt bra antar jag(?).. Sen fortsatte det med Svenska.. Jag hade inte gjort läxan, men det gick ändå bra :) Anna är verkligen Grym, hon sitter och kan alltihopa, känner att jag också borde göra min läxa noggrant! 

Sen hade vi Psykologi.. inte mycket mer med den lektionen.. Lunch, håltimme i ca 2 timmar.. Satt i Cafeterian med lite människor, rätt nice att vila ut sej inför matten som kom näst! Usch vad jag hatar Matte C! Jag fattar ingenting och hänger inte alls med på lektionerna. Men, jag får väl ta o bita ihop och verkligen försöka! 

15.15 var min skoldag slut (:, tog bussen hem.. Och väl hemma har jag inte gjort så mycket :) ätit smulpaj med vaniljsås, MUMS! och nu sitter jag här och tycker att jag skrivit otroligt mycket, så nu får jag sätta stopp här ! :)

PUSS

 



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fasar inför det där med växlingen. Men när jag har lärt mig det så ska jag köra som en idiot (alltså mycket) så att jag får körkortet snart.

2008-09-05 @ 18:56:12
URL: http://saraochhennesvarld.blogg.se/
Postat av: Stina

sv: jag har bara varit ute en gång hittils, det hete nivå 22 och ligger på söder. Vart har du vart då?

2008-09-06 @ 13:19:25
URL: http://stina90.blogg.se/
Postat av: Stina

sv: aa men vi tog några cidrar sen åkte vi hem. Det var "festa" så. Men det är så billigt där därför gick vi dit. Men nästa helg då jävlar ska det "festas" :P

2008-09-06 @ 14:31:39
URL: http://stina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback