ååh

Jag hade som sagt sovmorgon idag. Första lektionen började kl 10 med samhälle.. Sedan gick jag till skolsystern, visade henne min fot och hon blev väl minst sagt chockad.. Hon skrämde ju fasen upp mej! Hon sa att hon aldrig sett ngt sånt tidigare och att jag borde söka upp akut grejj lr vårdcentral, så jag gick dit efter att jag slutat skolan, men de var stängt pga. någon dum utbildning =/ just när JAG skulle dit, jag som aldrig går till vårdcentralen, typiskt!
   Jag kom hem och mamma vill att jag åker till akuten, hon är mer skraj än mej! Men, dit ska jag iaf, lär ju få vänta i 100 år.. Men det äre la säkert värt det i slut ändan eftersom att jag får jätte ont nu när jag ba går vanligt!

Well, dagen annars har la vart helt ok.. Inte hänt så mycke. Jag slutade 15.05 så hann med bussen,WOHO! Sista lektionen var alltså Engelska C, hatar det.. Eller.. kanske ínte det men läraren är så tråkig ;O inget illa menat eller så, men jag blir trött bara jag ser henne, sen mummlar hon en massa för sej själv också!

Finan borde börja övningsköra igen va? Jag har typ haft ett uppehåll ;O men egentligen borde jag köra super mycket eftersom att jag ba har uppkörningen kvar! Måste typ köra intensivt så jag kan ta det jäkla körkortet någon gång ! =)

Puss puss




Kommentarer
Postat av: Sara

Usch jag hatar akuten, man måste alltid vänta sjukt länge när man är där.

Jag tror skolsyster skrämmer upp en med flit. När jag var där med min tumme sa hon också att hon aldrig hade sett något sådant tidigare. Det kanske ingår i hennes jobb att säga så:p

2008-09-11 @ 19:09:18
URL: http://saraochhennesvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

kaoos fot valla haha !!

2008-09-12 @ 23:19:23
Postat av: Finan

HAHA, 100% på att ILKNUR skrev de ;)

2008-09-13 @ 09:16:59
Postat av: tsst..

nejnej, det är arapens mamma haha ;)

2008-09-15 @ 22:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback