Well hello there =)

Det känns bra, riktigt Bra!

Det är nu äntligen lov! Har börjat bra! Well, tekniskt sätt är det la inte lov riktigt än, men helgen har varit bra hittills.

Igår var det Halloween som gällde för 3.orna på skolan. Min klass var Vampyrer, rätt skoj, även om jag såg förfärlig ut!
Dagen gick hyfsat snabbt i alla fall.

Det blev en körlektion efter skolan och sedan hem.
Jag var hemma i någon timme, sen blev det in till stan och träffa Stephanie och Rimon, vi promenera en del. Sen hitta vi ett fik vid Östermalm som vi slog oss ner på =) Blev lite dricka o äppelpaj för min del och sen en massa prat =) riktigt skönt faktiskt, Mer sånt, Tack! Sedan drog vi oss hemåt. Att jag o Rimon ses allt för ofta leder till Fight! Right, Rimon? Haha!

Väl hemma hände inte så mycket =) la mig rätt så snabbt efter att ja kom hem (: sen hade tydligen en kompis ringt! Helt scary! Jag hade tydligen Svarat! Inte visste jag att jag hade svarat! Haha, men han sa det idag! Och jag kollade på mobilen och visst stämde det, haha!

Idag då?
Snackat i mobilen i 3 timmar nu! Sen jag vaknade då. Så nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan dra mig till Jordbro för att träffa en kompis, himla längesen vi sågs!! Så ska la bli kul, filmtittande eller något sånt blir det nog.
Och därefter ska jag hem till Stephanie och umgås med henne och några till, så denna dag lär ju bli bra =)

3 dagar kvar : )







Finan
 En Finan strax efter att hon vaknat =)

Rimon & Steffi Träffade dessa sötungar sen

FikMin Äppelpaj & Rimons Blåbärspaj =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback