Was it that BAD :O


3 lektioner idag igen, hände la inte spec mkt.. Hatar Religion lektionerna sååå mycket! Blä!!

jaja, haha! Hade idrott iallafall, stationsträning, Herregud!! Jag har SÅ dålig kondition ;O, visste inte att den var så jäkla dålig, dog ju för fan!! Nu måste jag se till att börja träna! Åtminstone börja jogga eller något! Usch o fy, men kändes ju iaf bra efter när man gjort allt =)

Jag kom hem vid halv fem, gjorde klart mitt Pm, sämsta måste jag säga, vet egentligen inte VAD det är ;S men, ahh.. skitsamma, har inte tid att fastna på en grej, så himla mycket annat som ska göras, denna veckan har endast gått ut på att klaga ;O, så jäkla mycket är inte normalt, helt onödigt.  Vill de att man ska få bra betyg i ämnena borde de la ändå sätta de en bit ifrån varandra så att man verkligen hinner att plugga? Nu gör jag ju typ hälften sen får jag ju se hur det går!

Annars, well.. plugga lite mer idag, kolla lite på tv.. Sen sova !

Sometimes u need to hear the good things u do, not just the bad things.


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback