Thank God it's Friday

Himla skönt med Lite vila! Blir dock ingen utgång denna helg har för mycket att plugga!!
Haha, hade ju bestämt mej förra helgen för att det Inte skulle bli någon utgång då heller men i sista sekund drog jag med Bella ändå! 90's blev det då. Första gången för mej på just de stället, väldans lång kö och när vi väl kom in vare la helt ok. Hade dock förväntat mig mer. Haha, skit skoj o dansa till Spice girls då man kan alla låtarna!!

Idag i skolan började jag 10 pga. att jag inte hade Engelska C hade min muntliga skot igår, gick åt skogen. Så kl 10 hade ja svenska egentligen, men blev ju inte direkt någon lektion för mig. Vi håller på med muntliga i Np, så utvalda grupper börjar och jag ska gö på Tisdag. Thank God for that! =) ville absolut inte göra idag!! Undrar om dt är svårt ;O höhö.. Sen så vare Psykologi prov.. Gick la inte så jättebra. Får nog G iaf, sen får vi la se..

Kvar på Schemat till nästa vecka finns mycket kvar! Så måste se till att fixa det! Annars händer la inte mycket =) Åker snart till LONDON! Jäkligt skönt att komma bort lite o va med sina systrar :)

Puss puss :)




Kommentarer
Postat av: KATTASTROFEN

Haha, Cat von G? ;)

2008-10-18 @ 15:25:03
URL: http://koolakattis.blogg.se/
Postat av: Stina

sv: de blir lite svårt :/ det är den som man ska rita en tuta meds 4 fält... :(

2008-10-19 @ 12:51:59
URL: http://stina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback