Nej, inte deprimerad!

Haha, det brukar jag bli på Söndagar! Helgen går alltid så himla fort och sen börjar en dum skol vecka igen. Men nu är det icke så ! :) Lov, lov underbara lov!

Gårdagen var helt nice. Jag blev kvar i jordbro fram till 23 eller något, sen drog jag mig hem. Var väldigt trevligt. Vi Pratade en massa, kollade på film och käkade =)

Jag somnade vid 4 igår. Och vaknade strax efter 13 idag =).. Bestämmde mig för att kolla tvättid, men då vart det visst redan ett bokat, perfekt =) får tvätta imorgon så jag kan ta med mig lite till London! 

Imorgon ska det göras lite. Ska köra en del hoppas jag på, växla pengar, tvätta kläder och städa rummet! Efter detta ska jag läsa lite i körkortsboken tror jag =) så kommer ha lite att göra imorgon!!
 
Men idag blir det inte mycket, kanske tar och städar rummet idag istället så att det inte blir allt för mycket att göra imorgon.

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback