Lite klarnar upp...

Idag var det 3 lektioner som stod på schemat. Act, Samhälle och svenska.
Det var sista Act lektionen idag, så framöver har vi alltid sovmorgon på Tisdagar! WOHO! Diplomet får vi efter Höstlovet, prima :) inte för att jag tror att det har så stor betydelse att få det, men kan ju alltid va bra att ha med på sitt CV ändå !
   Sen på Samhällen kom jag igång Lite, väldigt lite, men det känns iallafall bättre nu än vad det gjorde innan..
Och siist ut var Svenska, där snackade vi om PM, den muntliga delen på NP.. Jag måste ta och sätta igång med den, har ju massvis som ska vara klart tills på Fredag! Men PM grejen ska in på Torsdag..
Annars hände inte mycket mer, slutade 14.30 och nu är jag hemma :)

Juste, åt godis för första gången på 7 månader igår!! Gud, godis är inte så gott faktiskt, jag tog med godis påsen till skolan, skulle aldrig ätit upp det själv ändå, så alla fick ta istället =)

oooh, en sak till! Angående projektarbetet, jag skickade iväg ett mail till en kirurg, egentligen Alexandras uppgift, men hon fick ju inge svar så jag försökte mej på det.. Och jag fick ett svar idaag! En timmes intervju med en kirurg! Perfekt! :) nu ska bara mallen med frågor fixas!!

Några bra frågor man kan ställa kanske ? :)


 

Puss puss



Kommentarer
Postat av: Stina

vad har ni för projektarbete? :)

2008-10-16 @ 18:37:42
URL: http://stina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback